Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı personelinin katılımıyla "Uluslararası Öğrenci Kayıt İşlemleri Eğitimi" gerçekleştirildi. Şube Müdürü Faruk BÜLBÜL tarafından uluslararası öğrencilerin kayıtları sırasında dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgi verildi.




